R.I.P. Eduard

Toch nog onverwachts van ons heen gegaan. Rust zacht lieve Eduard, ik zal je missen. Geen wekelijkse mailtjes meer over van alles en nog wat. Maar vooral het samen brengen van onze Niermann Roots, uitwisselen, aanvullen en vooral delen.

verder lezen kan op

 

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *